3 Mayıs 2015 Pazar

Basit

Her şeyin öncesinde
çünkü henüz sorasındaki zorunluluklardan geçmeye güç toplayamadım
dakikalar sonra da maruz kalacağım
biriktirmeye de başlamak sancısı çekiyorum
keskin vazgeçişleri de özlemiyorum
artık dedim artık
kapkaranlık karşımda
arkamda koskocaman dünya ve kalabalıklar yok sanki
kimsesiz değil bundan sonra düşüncelerim
tahtadan bir iskelede ayaklarımı suya bırakmış gibiyim
güzel bir ses var gizlenmiş bir mavi ve kokusu tüm ağaçların
rüzgar sağ olsun
ne mücadele aklımda ne geçtiğim ne geleceğim
İstanbul'da da değil ruhum
uçsuz bucaksızlık karşımdaki
neyse güneş doğsun şimdilik
tüm sarılar bana hatırlatsın
ne varsa basite indirmeyi başarabileyim
buraya kadar her şey iyi gidiyor
uzaklar aramızda kalsın, benimseyelim de alışmayalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder